1395-01-11 13:23
571
0
29655
حجت الاسلام رئوف خبر داد :

آمادگی بقاع متبرکه گلستان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی در روز طبیعت

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: همزمان با فرا رسیدن روز طبیعت ۱۳فروردین، امامزادگان و بقاع متبرکه استان گلستان میزبان گردشگران روز طبیعت است.

 به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام سید جواد رئوف مدیر کل اوقاف گلستان افزود : جایگاه طبیعت و اهمیت آن از دیدگاه قرآن و اهل بیت(ع) را با اهمیت دانست و عنوان کرد: همه ساله در چنین روزیهای تعطیلی جمع کثیری از مردم به واسطه عشق و ارادتی که به اهل بیت(ع) دارند بویژه ایام نوروز به جهت بهره‌مندی از فضای معنوی و تفریحی در آستان های مقدس امامزادگان حاضر می شوند 

وی افزود: تمهیدات و اقدامات لازم جهت حضورمردم و مسافران نوروزی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ای که دارای ظرفیت هستند صورت گرفته و این اماکن مقدس در روز سیزدهم نوروز آماده میزبانی از مردم و مسافران نوروزی خواهند بود.

حجت الاسلام رءوف تصریح کرد: به همین منظور و به جهت تأمین آرامش مردم در استفاده از فضای معنوی و تفریحی بقاع متبرکه و خدمت رسانی بهتر به زائران اقدامات لازم در این زمینه از سوی این اداره کل صورت گرفته و آستان های مقدس امامزادگان محمد بن زید و محمد بن جعفر آزادشهر، خالد نبی(ع) شهرستان کلاله، یحیی بن زید(ع) گنبد، فضل الله و عبدالله روشن اباد، عبدالله(ع) کلاله ،حلیمه خاتون(س) رامیان ،طیب (ع)قرن اباد،عبدالله(ع) روستای زیارت،ابراهیم (ع)روستای رنگو که از ظرفیت مناسب تفرجگاهی و گردشگری برخوردارند امروز آماده میزبانی از مردم و مسافران نوروزی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان بااشاره به بهره‌مندی مردم از فضای معنوی بقاع متبرکه در روز طبیعت گفت: مسافران و گردشگران نوروزی و مردم استان و شهرستان های تابعه می توانند در روز طبیعت با حضور در جوار این آستانهای مقدس ضمن بهره مندی از فضای معنوی و زیارت امامزادگان عظیم الشان از طبیعت پیرامون این بقاع نیز استفاده کنند.

حجت الاسلام رئوف بااشاره به اهمیت جایگاه بقاع متبرکه افزود: مودت و محبت به اهل بیت پیامبر اکرم (ص)یکی از خصایل مسلمانان است که درقرآن کریم به آن تصریح شده و از آن به عنوان اجرا و مزد رسالت حضرت ختمی مرتبت یاد شده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان افزود: زیارت اماکن و بقاء متبرکه که از جمله مکان‌هایی نورانی و قطعه های بهشتی در روی زمین هستند دارای آثار و برکات فراوان دنیوی و اخروی است.

حجت الاسلام رءوف خاطرنشان کرد: این مراکز مقدس که کانونهای توجه به خداوند و خلق به اخلاق اولیای الهی هستنداز دیر باز مورد عنایت مسلمانان به ویژه ایرانیان بوده اند و در هر دوره متناسب با شرایط حاکم بر آن نسبت به توسعه و تعمیر و تزیین و تجهیز آنها توسط مردم یا حاکمان اقداماتی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.